Metody i koszty dostawy

Jeżeli Klient wybierze sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, produkty zamówione w sklepie zostaną wysłane, w zależności od typu, wielkości i ciężaru przesyłką kurierską firmą spedycyjną np. UPS, GLS, DPD, PEKAES lub w przypadku produktów o niestandardowych wymiarach innym transportem właściwym dla danego rodzaju produktu. Wysyłka produktów możliwa jest z magazynu sklepu lub bezpośrednio od dostawcy sklepu. Przesyłki pakowane są w sposób odpowiedni dla zawartości przesyłki w koperty lub kartony, a w przypadku przesyłek o dużych gabarytach jak np. moduły fotowoltaiczne lub dużej masie np. akumulatory produkty pakowane są na paletach. Klient odpowiedzialny jest za wskazanie dogodnego miejsca rozładunku i odebranie od przewoźnika przesyłek o masie powyżej 31kg, paletowych i wielkogabarytowych (przewoźnik nie wnosi tego typu przesyłek do budynku).

Termin dostawy wskazany jest w opisie produktu. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin z tym, że Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  1. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  2. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że ustalone dla Klienta warunki sprzedaży stanową inaczej (zobacz zakładkę „Rabaty, Opusty”). Koszty dostawy Produktu w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe,  dla dostaw na terenie Polski oraz krajów wymienionych w zakładce „Dokąd Wysyłamy” wyliczane są automatycznie i są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.  W przypadku dostaw do pozostałych krajów koszty dostawy wyliczane są indywidualnie po złożeniu zamówienia, w którym w formularzu zamówienia Klient zaznacza w polu „Kraj” – Polska. Koszty dostawy do pozostałych krajów wyliczane są  jako różnica pomiędzy kosztami wysyłki do Polski a wysyłką w miejsce docelowe. Klient w zależności od wybranej formy płatności dostaje ze Sklepu informację o rzeczywistych kosztach dostawy z wezwaniem do ich zapłaty, a w przypadku wyboru płatności elektronicznych linkiem umożliwiającym dokonanie adekwatnej opłaty. W przypadku wątpliwości należy skontaktować się z obsługą sklepu.

Kontakt

SOLTECH SERVICE
NIP 8941035874, REGON 930801421